Պատասխանիր հարցերին

Պատասխանիր հարցերին:










Ես հեքիաթի աղջիկն եմ, անունս՝ Կարինե։
Դու ու՞մ հետ և որտե՞ղ կուզենայիր ապրել; Հայրիկիս ու մայրիկիս հետ կուզեի ապրել Վրաստանում։
Իսկ դու ի՞նչ կուզենայիր ունենալ գորգի տակ։ Դաշնամուր ու ձի
Ինչու՞ որովհետև հարմար է։
Քո կարծիքով ինչպիսի՞ն է երևակայական ձին։ Գեղեցիկ, սևարագավազ։
Իսկ վա՞գրը արագավազ, հզոր և բաց դեղին գույն։
Եթե ձեր գորգի տակ կապիկ ապրեր, ի՞նչ կանեիր։ Կպահեի վանդակի մեջ։
Պատմիր ձեր հյուրասենյակի մասին; Մեր հյուրասենյակում կա մեծ
բազմոց, մեծ հեռուստացույց , մեծ սեղան, մեծ աթոռներ, մեծ գորգ։
Շարունակիր:
Աղջիկը բարձրացրեց գորգի ծայրն և հայտնվեց դրա տակ։Նա այնտեղ տեսավ դաշնամուր ,ձի և  վագր  և աղջիկը նրանց համար նկարեց միս և շաքար 
ձին էր որ հաճույքով էր ուտում շաքարը և վագրը ուտում էր միսը վագրի
միսը վերջացավ և նա ուզում էր ձիուն ուտել ձին ասում էր ինձ մի կեր խնդրում եմ
պատասխանեց ձին, բա ես սոված եմ ասաց վագրը, դե աղջկան ասա նա գնա էլի
միս քեզի նկարի դու կեր։






Комментарии

Популярные сообщения