Բլոգումդ կատարի՛ր առաջադրանքները:
1. Բնության ի՞նչ պատկերներ ես տեսնում բանաստեղծության մեջ:
Անտառ,գետ.վտակ,քարեր,ժայռ:
2. Քո կարծիքով ինչո՞ւ է բանաստեղծությունը վերնագրված "Համերգ": Բացատրի՛ր:
Որովհետև բնության գրկում եթե լուռ նստես, շատ հաճելի ձայներ կլսես՝ թռչունների
ծլվլոց, գետակի քչքչոց, ծառերի տերևների սոսափյունը: Այդ ձայները հեղինակի համար համերգ են հիշեցնում:
3. Բանաստեղծության մեջ ինչն է ավելի շատ՝ գո՞ւյնը, ձա՞յնը, թե՞ շարժումը:
Այս բանաստեղծության մեջ ավելի շատ է ձայնը:
4. Թվարկի՛ր համերգի մասնակիցներին:
Վտակը,Ժայռը,Անտառը
5. Ի՞նչ բառերով է հեղինակը բնութագրում ժայռին: Բանաստեղծության միջից դո՛ւրս գրիր այդ բառերը:
Մտախոհ,անխոս,հավերժական ունկնդիր:
Համերգ
Վըտակը ժայռից ներքև է թըռչում,
Թափ առած ընկնում քարերի գըլխին,
Զարկում ավազին, շաչում է, ճըչում,
Ճըչում անհանգիստ, փըրփուրը բերնին։
Թափ առած ընկնում քարերի գըլխին,
Զարկում ավազին, շաչում է, ճըչում,
Ճըչում անհանգիստ, փըրփուրը բերնին։
Ինչպես ծերունին, ձենով պառաված,
Ձայնակցում է ժիր թոռնիկի երգին,
Այնպես է ծերուկ անտառը կամաց
Արձագանք տալի ջըրի աղմուկին։
Այնինչ բընության զըվարթ համերգի
Ձայնակցում է ժիր թոռնիկի երգին,
Այնպես է ծերուկ անտառը կամաց
Արձագանք տալի ջըրի աղմուկին։
Այնինչ բընության զըվարթ համերգի
Ունկընդիրն անխոս ու հավերժական,
Ժայռը մտախոհ՝ իր մըռայլ մըտքի
Ետևից ընկած լըսում է նըրան։
Ժայռը մտախոհ՝ իր մըռայլ մըտքի
Ետևից ընկած լըսում է նըրան։
Комментарии
Отправить комментарий